April - 2018

SF 1928 90 år - Stor fest!

10.04.2018
I år er det 90 år siden Seilforeningen 1928 ble stiftet. 25. august i år inviteres medlemmer og venner av foreningen til å feire jubileet på Helgøysund Marina.

Velkommen til 90-års fest!

Seilforeningen 1928 er 90 år i år, og styret har i den anledning bestemt seg for å innby medlemmer og venner av foreningen til feiring på

Helgøysund Marina

Lørdag 25. august 2018.

Menyen vil bestå av buffet med mange slags mat – vi har spesielt bedr om et godt innslag reker om mulig.

Kuvertprisen for buffeen er 350 kroner pr. hode. Når styret kjenner foreningens årsøkonomi bedre, vil subsidiering bli vurdert.

Påmeldingsfristen vil være senest 1. august. Ut fra hvor mange som vil komme i egen båt, har marinaen lovet å holde av plasser for oss. Havneavgiften er 100 pr. natt pluss strøm 50 kroner. Hvis interessen er stor nok, vil foreningen gjerne arrangere flotiljeseilas innover fjorden til Helgøysund fredag kveld eller lørdag formiddag. Vi oppfordrer de som drar inn med båt til å invitere deltakere som ikke har båt til overnatting, for det er ikke andre overnattingsmuligheter i Helgøysund.

Altså: Sett av 25. august til jubileumsfeiring på Helgøysund!

Send påmelding til sekretar@seilforeningen1928.no

Hilsen