Desember - 2018

Store forandringer på nettsidene

28.09.2018
Kjære medlemmer og andre brukere av nettsiden til Seilforeningen 1928. Denne høsten iverksetter vi to store forandringer i vår kommunikasjon med medlemmer og gjester.

SF1928 bytter navn på nettet

For å oppgradere kommunikasjonen med medlemmer og andre brukere av vårt nettsted, iverksetter vi denne høsten to viktige forandringer:

1. Administrasjon og kommunikasjon med båteiere og andre medlemmer overføres til Havneweb. Alle som har båt i seilbåthavna i Breivik vil i løpet av høsten få mail med brukernavn og passord slik at de kan gå inn og kontrollere og eventuelt redigere informasjonen om seg selv. Dette nettstedet vil også bli brukt til kommunikasjon mellom foreningen og medlemmene på andre områder, som innkreving av kontingent og avgifter, søknad om båtplass, søknad om bytte av båtplass og så videre.

2. Vi har etablert nettstedet sf11928.no. Her vil dere finne løpende nyheter om foreningen og informasjon om de regattaene vi arrangerer.  Her ligger også kontaktinformasjon og søknadsskjema for medlemskap. Nettsiden er oppe og står, men den er stadig under utvikling, så vi oppfordrer dem som har ideer til innhold til å kontakte nettredaktøren, som er sekretæren i foreningen.

3. Ved utløpet av året 2018 vil nettsiden seilforeningen1928.no bli stengt.